Voordat u contact met ons opneemt verwijzen wij u eerst vriendelijk naar onderstaande veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij?
Het VGO Garant team staat graag klaar om u te woord te staan.
Ik ga verhuizen, wat nu?
Het onderhoudsabonnement kan met een opzegtermijn van 1 maand worden beëindigd. Er wordt dan afgerekend op basis van hetgeen u heeft betaald en de in uw opdracht gedane betalingen, verminderd met € 250,- beëindigingskosten.
Na de reguliere beëindiging, doen wij u graag weer een nieuw voorstel voor uw nieuwe woning en hoeft u geen beëindigingskosten te betalen.
Ik heb een opmerking over de gedane schilderwerkzaamheden, hoe kan ik dat het beste doen?
Neem contact op met het schildersbedrijf; zij horen graag wat u van het geleverde werk vindt.
Ik heb een mailtje gestuurd, wanneer kan ik een reactie verwachten?
VGO Garant doet haar uiterste best om binnen 3 werkdagen een passende reactie te geven.
Ik heb een melding gedaan voor een controle. Ik krijg geen gehoor bij de schilder, wat nu?
Neem in dit geval contact met VGO Garant op.
Mijn buren of vrienden willen ook een VGO Garant onderhoudsabonnement, what’s in it for me?
What’s in it for you? Wij werken met het VGO Garant Ambassadeursprogramma. Daarbij kunt u punten verdienen wanneer u een kennis, vriend, buur of familielid refereert naar GlansGarant. Lees hier meer over op: Ambassadeur van VGO Garant