Suggestie, compliment of klacht indienen

Voordat u contact met ons opneemt verwijzen wij u eerst vriendelijk naar onderstaande veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij?

Het VGO Garant team staat graag klaar om u te woord te staan.

Het onderhoudsabonnement kan met een opzegtermijn van 1 maand worden beëindigd. Er wordt dan afgerekend op basis van hetgeen u heeft betaald en de in uw opdracht gedane betalingen, verminderd met € 250,- beëindigingskosten.

Na de reguliere beëindiging, doen wij u graag weer een nieuw voorstel voor uw nieuwe woning en hoeft u geen beëindigingskosten te betalen.

Neem contact op met het schildersbedrijf; zij horen graag wat u van het geleverde werk vindt.

VGO Garant doet haar uiterste best om binnen 3 werkdagen een passende reactie te geven.

Neem in dit geval contact met VGO Garant op.

What’s in it for you? Wij werken met het VGO Garant Ambassadeursprogramma. Daarbij kunt u punten verdienen wanneer u een kennis, vriend, buur of familielid refereert naar GlansGarant. Lees hier meer over op: Ambassadeur van VGO Garant

Neem contact met ons op

Aanhef(Vereist)
Naam(Vereist)
Adres